Lloguer de màquines de magnetoteràpia

A FisioArgentona presentem el nou servei de lloguer de la Magnum 2500. Aquesta màquina de magnetoteràpia d'última generació, ofereix una solució innovadora per al teu procés de rehabilitació. Amb tecnologia avançada, aborda diverses necessitats terapèutiques, des de la reducció del dolor fins a la millora de la circulació.

Fisioteràpia Especialitzada per la Dona

La fisioteràpia oncològica de mama ajuda a millorar i restaurar seqüeles importants postquirúrgiques o posttractaments invasius com la radioteràpia. Aquests provoquen efectes secundaris com limfedemes, limitació articular, fibrosi i retracció en cicatrius i musculatura, entre altres.

Diatèrmia en el sòl pèlvic

La diatèrmia en el sòl pelvià és una teràpia avançada per millorar funcionalitat i alleujar dolor. Amb ones electromagnètiques d'alta freqüència que actuen sobre teixit profund, la diatermia estimula la circulació i ajuda a enfortir i relaxar la musculatura, abordant diferents disfuncions abdomino-perineals com incontinències, prolapses, cicarius i post-part entre d'altres.

Diatermia Medestec

Amplien els serveis per tractaments privats, la Diatermia Medestec aporta grans beneficis en la rehabilitació dels pacients. Aquí t'ho expliquem.

Punció Seca

Al nostre centre, explorem els beneficis d'aquesta tècnica innovadora per alleujar el dolor muscular i millorar la mobilitat. Una tècnica invasiva de fisioteràpia, que utilitza agulles per desactivar punts gallet miofascials, reduint el dolor i els seus efectes secundaris. Aquests punts, altament irritables a la fibra muscular, generen dolor irradiat, sudoració i altres símptomes.

Cita Online

Els pacients privats (no de mútua) poden demanar cita en el nostre portal de cita online, es la forma més ràpida de veure la nostre disponibilitat i aconseguir l'hora desitjada a qualsevol hora, en qualsevol lloc.

La disponibilitat així com les reserves es fan en temps real en els nostres sistemes informàtics, en el moment que feu la reserva ja ens surt en la nostre agenda.